دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

به خرید دوربین مدار بسته فکر می کنید؟ اول این مطلب را بخوانید!

اگر به فکر خرید دوربین مدار بسته هستید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را که از زبان یک متخصص دوربین مدار بسته است حتما مطالعه کنید:

من در جای نسبتا امنی زندگی می کنم و چیزی در مورد جرایم در همسایگی خودم نشنیده ام چون من در این مکان امن زندگی می کنم. اما مثل شما من هر روز به طور آنلاین در مورد جنایات می خوانم و به نظر می آید که حدود نصف این مواقع دوربین مدار بسته برای تشخیص و دستگیری مظنون استفاده شده اند. برای اینکه احساس امنیت کنم من تصمیم گرفتم تا دوربین مدار بسته را در منزل خودم نصب کنم.

  ادامه مطلب ...

نکات امنیتی دوربین مدار بسته

هکر گوگلی دوربین امنیتی شما

آیا جستجوگر گوگل بر روی سیستم شما در نظر گرفته شده است؟ شما ممکن است  از یافته های من متعجب شوید. بیشتر دوربین مدار بسته ها از طریق درگاه های غیر قرار دادی به خوبی مستند و برای افراد متجاوز شناخته شده اند. این وضعیت این امکان را می دهد تا اینترنت خود را در نظر بگیرید و برای  این درگاه ها به دنبال یافتن دوربین های امنیتی باشید. پس از این حقه ها برای استفاده از این ابزار استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

لنزهای دوربین مدار بسته

ادامه مطلب ...

دامنه دید لنز دوربین مدار بسته

دامنه دید (اف ا وی) به ارتفاع و عرض اندازه تصویر تولید شده از طریق لنز اشاره دارد. اف ا وی می تواند با استفاده از لنز های مختلف روی دوربین مدار بسته شما انطباق یابد. لنز دوربین مدار بسته به دو دسته اصلی تقسیم می شود نوع ثابت ( یک بعدی) و چند بعدی ( زوم) . اف اوی برای لنز های تصویری ثابت فابلیت تطبیق نیستند. اف اوی از نوع لنزهای چند تصویری قابلیت تطبیق را دارد. شکل ۱.۳ نشان دهنده انواع مختلف لنزهای  اف اوی است.

جدول جزئیات لنز ها
۵ فوت۱۰فوت۲۵ فوت۵۰ فوت۷۵ فوت۱۰۰ فوت
۲.۸mm۶.۴X8.6۱۲.۹X17.1۳۲.۱X42.9۶۴.۳۸۵.۷X۹۶.۴X128.6X171.4128
۴.۰mmX6.04.5۹.۰۱۲.۰X۲۲.۵X30.0۴۵.۰X60.0۶۷.۵X90.0X120.090.0
۶.۰mm۳.۰۴.۰X۶.۰X8.0۱۵.۰X20.0۳۰.۰X40.0۴۵.۰X60.0۶۰.۰۸۰.۰X
۸.۰mm۲.۳X3.0۴.۵X6.0۱۱.۳X15.0۲۲.۵X30.0۳۳.۸X45.0X60.046.0
۱۲.۰mm۱.۵۲.۰X۳.۰X4.0X10.07.5۱۵.۰X20.0۲۲.۵X30.0۳۰.۰۴۰.۰X
۱۶.۰mm۱.۵X1.1۲.۳X3.0۵.۶X7.5۱۱.۳X15.0۱۶.۹X22.5۲۲.۵X30.0
۲۵.۰mm۱.۰X0.7۱.۴۱.۹X۳.۶X4.8۷.۲X9.6X14.410.8۱۴.۴X19.2
۵۰.۰mm۰.۵۰.۴X۰.۷۱.۰X۱.۸X2.4۳.۶X4.8۵.۴۷.۲X۷.۲X9.6
۷۵.۰mm۰.۲X0.3۰.۵۰.۶ X۱.۲X1.6۲.۴X3.2۳.۶X 4.8۴.۸X6.4
شکل ۱.۳.

 

با دانستن فاصله شی و محیط مورد نظر شما می توانید نوع لنز مورد نظر برای تصویر مناسب در دوربین مدار بسته انتخاب کنید.

برای مثال با استفاده از جدول بالا، دوربین مدار بسته با فرمت ۱/۳ اینچ قابلیت دید شی در فاصله ۵۰ فوت را در محیط مورد نظر ۱۵ تا ۲۰ فوت دارد. ستون مربوط به اندازه را بر روی ۵۰ فوت، اندازه داده شده تنظیم کنید و به سمت چپ دوربین مدار بسته نگاه کنید تا ببینید کدام لنز ۱۲mm برای این ناحیه نیاز است.

  ادامه مطلب ...

دوربین مدار بسته و انواع DVR

نوعی از DVR دوربین مدار بسته وجود دارد که به کامپیوتر نیاز دارد و به آسانی قابل استفاده و انعطاف پذیرتر است. این نوع دی وی آر با نرم افزارهایی که تامین کننده  پخش زنده و دسترسی از راه دور و ویژگی های اجرایی دیگر که می توانند دی وی ار شما را چیزی بیشتر از تنها یک تصویر ضبط  کند، در ارتباط باشند. یک ویژگی که پی سی ها را نسبت به دوربین های مستقل بیشتر به چشم می آورد این است که شما به دوربین مدار بسته بیشتری برای این نوع از ثبت کننده های ویدئویی دیجیتالی با استفاده از تنظیمات دی وی ار کارت های مختلف نیاز دارید. هرچند، ان چه که شما باید در ذهن داشته باشید این است که این واحد ها به دلیل اجرای بالاتر اجزای آن معمولا گران قیمت تر از نوع دی وی آر های مستقل هستند.

  ادامه مطلب ...