دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مداربسته | دوربین مداربسته و خدمات مطلوب آن

 قیمت دوربین مداربسته وانواع آن

راهنمای جستجوی دوربین با کیفیت با برآورد مناسب ترین قیمت دوربین مداربسته و خدمات مطلوب آن به شما معرفی خواهد شد.

قیمت دوربین مداربسته و خدمات مطلوب آن

قیمت دوربین مداربسته به ۳ مورد بستگی دارد:

یکی دستگاه ضبط کننده و مورد دیگر نوع دوربین مداربسته و لنز دوربین مداربسته

در این قسمت لیستی از قیمت دوربین ها از ارزانترین تا گرانترین محصول را در اختیار شما قرار می دهیم .

لنز دوربین مداربسته و نوع دوربین عامل تعیین کننده ای در تعیین قیمت دوربین مداربسته هستند.

بنابراین بر اساس نیاز شما و موقعیت جغرافیایی که در آن منطقه قرار دارید سعی داریم تا بهترین دوربین را با مناسبترین هزینه به شما معرفی کنیم شما با دریافت به روزترین لیست قیمت دوربین مداربسته می توانید به سادگی دوربین مداربسته ی مورد نظرتان را بیابید. سعی داریم تا دوربین مداربسته های اورجینال و اصلی  را همراه با گارانتی معتبر در این سایت به شما معرفی کنیم .

درصورتیکه قصد داشته باشید دوربین ارزان را خریداری کنید ما می توانیم  لیست قیمت دوربین های مداربسته ارزان را در اختیار شما قرار دهیم که در این بین دستگاه های دوربین های چینی که اصطلاحا به آنها  no nameگفته می شود در این لیست قرار دارند و البته برخی از آنها نیز دارای برند های معروفی می باشند.

اما درصورتیکه قصد داشته باشید لیست قیمتی دوربین های مداربسته گران را دریافت نمایید در ابتدا به مزیتهای این نوع از دوربین ها می پردازیم سپس در ارتباط با قیمت اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار می دهیم.

مزیت های دوربین مداربسته گران قیمت

۱.متعادل بودن نور تصویر

۲.دید خوب در طول موج های پایین :دید در شب هم به مزیتهای آنها افزوده گشته

۳.دید نور کم در دوربین های گران قیمت المانی بین ۱تا ۳ لوکس دارد.

۴.سیستم کنترل کیفیتی قوی در این نوع از دوربین ها بخوبی مشاهده می شود.

۵.منظم بودن طیف رنگها

۶.حفظ کیفیت رنگ و مشاهده ی دقیق تصاویر

در مبحث بعدی هم به قیمت نصب دوربین مداربسته خواهیم پرداخت

دوربین مدار بسته | HD-TVI در مقایسه با HD CVI، چه کسی برنده است؟

به عنوان یک رسم مشهور، صنعت ایمنی شروع به تولید دوربین های HD و Full HD برای پاسخگویی به خواسته های بازار های نظارت ویدیویی با کیفیت بسیار بالا، کرد. سیستم های نظارتی امروزه دوربین مدار بسته HDCVI  را به عنوان هسته اصلی تکنولوژی خود دارند که در حال حاضر رهبر و پیشگام در بازار سیستم های نظارت آنالوگ است. با توجه به عدم وجود رقابت وارد بازار کرد این تکنولوژی که تنها چندی پیش وارد بازار شده بود، بازار را به دست گرفت. تکنولوژی HD CVI ، ضبط ویدیویی ۷۲۰p HD و full HD 1080P را پشتیبانی می کند.



دوربین مدار بسته HD CVI در بسیاری از دستگاه های ضبط DVR و دوربین های مقاوم به شرایط آب و هوا، دوربین های مقاوم در برابر خرابکاری به کار برده شده است. از آنجایی که سیستم HDCVI  نباید کابل آنالوگ را تغییر دهند. هزینه های راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته HDCVI، بسیار پایین ترهستند.

سیستم های نظارت با کیفیت بالا بر دوران ۳G حکمرانی می کند، کابل انتقال داده های ویدئویی را تا حد زیادی بهبود داده است. در حال حاضر با این فن آوری جدید ۴G  باید در نظر گرفت که در آینده زندگی مردم تغییر خواهد کرد. سیستم های نظارت با کیفیت بالا برای کاربردهای شخصی اساسا از آخرین ترفند ها هستند. وضوح باید بی همتا باشد. پشتیبانی از کارکردهایی مانند جبران نور پس زمینه (BLC)، WDR و عملکردهایی برای تعادل مناطق با رنگ زمینه بالا، وضوح بی همتا، سیستم های نظارت دوربین مدار بسته HDCVI را در بازار جز قدرتمند ترین سیستم ها ساخته است.

 اما فراموش نکنید که یک صنعت جدید سیستم های نظارت استانداردHD  وجود دارد که HDTVI نامیده می شود، که توانایی تسلط بر بازار سیستم های HD دارد زیرا این یک تکنولوژی منبع باز است و به DAHUA اختصاص دارد. بنابراین تکنولوژی HDTVI  به وسیله ی هر تولید کننده در بازار به تصویب خواهد رسید. در آینده، پتانسیل برای سیستم های نظارت توسعه کسب و کار بر اساس سیستم های آنالوگ HD پایه گذاری خواهد شد و بنابراین بازار احتمالا این گونه تقسیم خواهد شد: تعداد کمی از مشتریان خبره و فهمیده به خرید سیستم های مانیتورینگ HD-SDI ادامه خواهند داد، برخی دیگر از آنها سیستم های دوربین مدار بسته HDCVI  با قیمت متوسط و پایین را خواهند خرید، و بسیاری از افراد که هنوز سیستم آنالوگ قدیمی را تغییر نداده اند احتمالا بر روی HDTVI تمرکز خواهند کرد که یک سیستم نظارتی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را فراهم خواهد می آورد.

چرا HDTVI بهترین کیفیت/قیمت را خواهد داشت؟ خب، بزرگ ترین دلیل رقابت است. همان گونه که رقابت هر دو محصول مدام بیشتر می­شود، محصولات به طور مداوم بهبود خواهد یافت و کاهش قیمت خواهد داشت. ما انتظار داریم که بازار هر سه سیستم را خواهد پذیرفت، اما ممکن است در طی سال های بسیاری سیستم های نظارت HDTVI در بسیاری از خانه و تجارت یافت شود.

 


دوربین مداربسته | دوربین مداربسته hdcvi وخدمات ویژه

دوربین مداربسته hdcvi وخدمات ویژه

در این نوع از دوربین  دریافت تصاویر از طریق کابل کواکسیکال صورت می گیرد.

تصاویر با وضوح بسیاربالا را میتوان از طریق کابل کواکسیکال دریافت نمود.

که در نصب دوربین مداربسته hdcvi ممانعتی در استفاده از کابل های مصرفی تا به حال دیده نشده که جز مزیت های خوب این سیستم به شمار می رود .

دوربین مداربسته hdcvi و خدمات ویژه آن را بهتر بشناسید:

یکی از خدمات قابل توجهی که این سیستم  فراهم آمده است ارسال هماهنگی سیگنالی وعدم استفاده از فشرده سازی تصویر است و در نهایت ارسال تصاویر زنده بر روی دوربین مدار بسته می باشد.

جهت ذخیره و جمع آوری و ضبط اطلاعات ورودی طراحی یک سیستم dvr  برای این نوع از دوربین مداربسته hdcvi  یک امر بسیار ضروری است.از دیگر مزیت های این سیستم اشاره می شود به همان کابل کواکسیکال که نیاز به کابل کشی در نصب دوربین مداربسته را در این سیستم ها را برطرف نموده است.

تغییرات چشمگیری که در این نوع از دوربین  دیده شده  به طور مثال جبران نور پس زمینه که به تعادل کنتراست مربوط می باشد و این مشخصه سبب شده تا این تکنولوژی جز قدرتمندترین محصولات محسوب گردد.

و حتی در عرصه ی رقابتی به علت ارزان بودن هزینه و نصب آسان و راحت نیز از دوربین های hd-sdi در این زمینه پیشی گرفته و با وجود تکنولوژی انحصاری  DAHVAپس از گذشت زمان می تواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

یکی دیگر از برتری های دوربین مداربسته hdcvi  قابلیت ارسال سیگنال به صورت ۲ مسیره می باشد.در عین حال که با سیگنال ویدیویی هم مطابقت و هماهنگی دارد.

استفاده از دستگاه dvrویژگی خاصی را به سیستم دوربین مداربسته hdcvi می دهد. بدین ترتیب که شما با استفاده از عملیات دستگاه dvr می توانید هر تغییری که مد نظرتان بود منجمله : فوکوس بر تصاویر و حتی حرکت تصاویر و…را داشته باشید.

دوربین مداربسته | چگونه دوربین مداربسته AHD کیفیت راتغییر داد ؟

 چگونه دوربین مداربسته AHD کیفیت راتغییر داد ؟

دوربین مداربسته های HD جدید با نام دوربین مداربسته آنالوگ نام گذاری شده اند به نام AHD  که در این نوع دوربین ها به علت اینکه به لحاظ هزینه ای مناسبند و سرعت و ذخیره انتقال و ارسال تصاویر برای کاربران موقعیت های بسیار ایده آلی را فراهم آورده است.

هم اکنون قصد داریم که به بررسی این فناوری بپردازیم .و در مورد علت پیدایش این نوع دوربین ها به اختصار بپردازیم .

ابداع دوربین مداربسته AHD توسط کمپانی Nextchip می باشد.

در ابتدا سنسورهای AHD کیفیتی و رزولوشنی در حد ۱ مگاپیکسل را داشتند .اما Nextchip قادر به این شده که تا سنسور ۲ مگاپیکسلی را هم باقیمتی مناسب وارد عرصه ی بازار کند .

کاربرد این سیستم درسیستم های حفاظتی در جلوگیری ازارتکاب جرم در کاربردهای صنعتی و کنترل ترافیک و امنیت نقل و انتقال  می باشد.

یکی از پیشرفت های دوربین مدار بسته نسبت به گذشته این بوده که به علت کیفیت پایین وضوح تصاویر مشکل بزرگی در ذخیره سازی و ضبط تصویر وجود داشته و مدت ها باید بر روی آن وقت می گذاشتید تا به هدف مورد نظر دست یابید که بسیار زمان بربود اما با پیشرفت های اخیر در این زمینه ذخیره سازی دوربین های مداربسته نسبت به قبل بهتر شده وحتی شما می توانید با هرظرفیتی که مد نظرتان است  اقدام به ضبط تصاویر نمایید از دیگر مزایای دوربین مداربسته AHD قیمت ارزان تنوع گسترده و سادگی نصب آن می باشد.

پیشرفت نرم افزاری دوربین مداربسته

پیشرفت در بخش کیفیت این سیستم ها تنها حسن این سیستم ها محسوب نمی شود و حتی پیشرفت های شایان ذکری  در زمینه ی تجهیزات و بخش نرم افزاری هم وجود داشته  است.حتی تا این حد که دستاورد هایی در زمینه ی تشخیص حمله و شناسایی افراد مظنون و حتی شناخت نحوه ی راه رفتن این افرد توسط دوربین مداربسته ردیابی شده است. سیستم پیشرفته ی دوربین مدار بسته به شما کمک می کند تا هرچه سریعتر به هدف نهایی خود دست یابید.ضمن اینکه کلی هم در بخش زمان برای شما صرفه جویی خواهد شد در ارتباط با شناسایی و تشخیص صدا دوربین مداربسته اینطور به شما کمک میکند که شما را بسیار سریع از وجود خطرات احتمالی باخبر میکند مثل شنیدن صدای شلیک اصلحه و شکستن شیشه واین قبیل خطرات به سرعت از طریق  دوربین مداربسته شناسایی می شود و توسط سیستم هشداری شما را از وجود خطرآگاه می کند.

دوربین مدار بسته قادر به شناسایی و تشخیص چهره هم می باشد. سیتم دوربین مداربسته در ردیابی مظنون هم کمک بسیار زیادی داشته طوری که می توان گفت چهره های افراد بر اساس ویژگی های ظاهری فرد توسط این سیستم  شناسایی می شود.

مزیت دیگر سیستم دوربین مدار بسته سرعت انتشار و پخش اطلاعات می باشد.

طریقه انتقال تصاویر در دوربین مدار بسته :

در دوربین مداربسته برای انتقال صوت و تصویر از پروتکل های آی پی استفاده می شودکه این سیستم قابلیت کاربرد در شبکه را دارد درصورتیکه برای انتقال تصاویر نخواهیم از این سیستم استفاده کنیم  باید یک زیر ساخت مستقل ایجاد شود.مثل لینک وایرلس و اگر هم فواصل دور مد نظرتان است ازخط تلفن یا  فیبر نوری استفده کنید .با استفاده از اینترنت تصاویر انتقال یافته و کاربر از هر جای دنیا که باشد میتواند تصاویر را بر روی کامپیوتر و یا مرورگر و یا حتی تلفن همراه مشاهده نماید.

در دوربین مداربستهAHD

امکان ارسال تصاویر توسط بهترین کابل های مصرفی می باشد و از آنجایی که دردریافت تصاویر کوچکترین تغییری لحاظ نمی شود بنابراین دارای بالاترین کیفیت تصویری هستند. از مزیت های بسیار عالی این کابل می توان اشاره داشت به عدم تاخیر در زمان دریافت تصاویر .طوری که در این دوربین مداربسته AHD  فاصله ی برداشت و دریافت تصویر همزمان و برابر است .

سنسورهای دوربین مداربسته AHD  قابلیت سویچ شدن را دارند و پس از سویچ شدن به حالت فیلمبرداری می توانند به راحتی به DVR متصل گردند که DVR  دوربین مداربسته AHD هم امکان انتقال و دریافت تصاویر AHD را به صورت همزمان دارد.طبق پیشرفت های اخیر در تکنولوژی اساس کاراین نوع از دوربین مداربسته براساس کد گذاری تعریف شده که امکان دریافت حجم بالایی از اطلاعات را دارند. و در این راستا نیز می توانند تصاویر با کیفیت را ایجاد نمایند.

رزولوشن تصاویردر این نوع دوربین مداربسته  بر اساس بهبود و پیشرفت توسعه و فناوری ۲ مگاپیکسل است .

در دوربین مداربسته AHD قابلیت استفاده از کابل های RG59 , RG60وجود دارد . که از نقاط قوت آنها می توان اشاره داشت به کیفیت کابل های مصرفی که محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

به لحاظ قیمیتی هم این نوع دوربین مداربسته بسیار به دوربین مدار بسته آنالوگ شباهت دارد.

طریقه ی نصب دوربین مداربسته در این نوع ازدوربین ها از طریق کابل کواکسیکال به دستگاه DVR   می باشد. نهایت برد مسافتی که برای کابل کشی این نوع از دوربین مداربسته تعریف شده است نهایتا ۵۰۰ متر می باشد.

قابلیت انتقال تصویر به صورت مستقیم به Tv از طریق این نوع دوربین مداربسته  امکان پذیر نمی باشد.

دوربین مداربسته | دوربین مداربسته: پنجمین پکیج آموزشی نصب دوربین مداربسته hdcvi

دوربین مداربسته hdcvi یکی از نمونه معروف در تکنولوژی سیستم های دوربین های مدار بسته به حساب می آید.

قابلیت های دوربین مداربسته hdcvi  بدین شرح می باشد .برای انتقال تصاویر از فاصله ی زیاد نیار به کابل کشی ندارند و از طریق کابل کواکسیکال انتقال تصاویر صورت می گیرد. حتی این دوربین ها قابلیت این را دارند که بدون نیاز به فشرده سازی و کوچکترین ذره ای تاخیر در دریافت اطالاعات تصویری درحجم بالا بهتریتن کیفیت تصویری را داشته  باشند. همراه با این مزیت قابلیت دیگری نیز دارند که می توانند به خوبی کیفیت تصاویر را حفظ نمایند.دوربین مداربستهhdcvi  این قابلیت را دارد که اطلاعات صوتی و تصویری را به صورت هماهنگ دریافت نموده و با ترکیب این سیگنال ها در مدت زمان کوتاهی اطلاعات را به کابال کواکسیکال بفرستد. بزرگترین مزیت دوربین مداربسته hdcvi دریافت کیفیت تصاویر با رزولوشن بالای ۷۲۰  نسبت به دوربین های آنالوگ سنتی می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم دوربین مداربسته: پنجمین پکیج آموزشی نصب دوربین مداربسته hdcvi را آموزش دهیم

 در ابتدا می پردازیم به طریقه ی نصب دوربین مداربسته در دوربین مداربسته hdcvi  دستگاه dvr دارای یکسری کانال های ورودی می باشد که این کانال ها به یکسری  فیش bnc مجهز شده اند  و به هر تعداد که ورودی تصویر داشته باشیم به همان تعداد نیز کانال dvr داریم. بعضی از dvr ها نیز به ورودی صوت هم مجهز می باشند.

برای نصب دوربین مدار بسته hdcvi در این شکل دیده می شود که  یک dvr 4 کانال دریافت تصویر دارد که در قسمت پشتی dvr قراردارد.این ورودی ها از طریق یک کابل به قسمت خروجی دوربین وصل میشوند.

همانطور که در شکل ۱ می بینید ساختار به کاررفته یک کابل cms می باشد به همراه  یک منبع تغذیه

برای تامین نیرو در در نصب دوربین مدار بسته در دوربین مدار بسته hdcvi   به یک  منبع تغذیه  نیاز دارید .طبق تصویر موجود ۴ کانال در منبع تغذیه وجود دارد.منبع تغذیه داراری چندین ورودی می باشد که هرچه منبع تغذیه بهترراندومان بسیار بالایی در کاهش هزینه ی انرژی خواهیم داشت.

در نصب دوربین مدار بسته در دوربین مداربسته hdcvi   اتصال به منبع تغذیه از طریق  بخشی از کابل سیامی صورت می گیرد.کابل سیامی از طریق سوکت bnc به dvr وصل می شود و شما تصاویر ضبط شده را مشاهده می نمایید.

در نصب دوربین مدار بسته در دوربین مداربسته hdcvi  از دو طریق منبع نیرو تامین می شود : یکی از طریق فیش پاوری می تواند باشد و دیگری هم فیش آداپتور

طی یک جمع بندی نحوه ی نصب دوربین مداربسته در دوربین hdcvi اینطور خلاصه می شود :

منبع تغذیه اولیه توسط فیش bnc  و از طریق یک کابل خروجی به دوربین مداربسته hdcvi  متصل می شود در طرف دیگردوربین هم آداپتور را قرار می دهید جهت تامین جریان به برق و توسط یک کابل خروجی فیش تغذیه را به دوربین  مداربسته hdcvi وصل می کنید.

در صورتیکه در نصب دوربین مداربسته در دوربین مداربسته hdcvi   قصد داشته باشید چند تصویر را به صورت همزمان مشاهده نمایید می توانید از طریق سویچ های خروجی کانال تصاویر را از هم جدا کنید و تصاویر جداگانه را مشاهده نمایید.یعنی به تعداد سویچ های خروجی کانال می توانید تصویر داشته باشید.