دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

منبع تغذیه دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته<

انتخاب منبع تغذیه دوربین مدار بسته

برای اینکه بتوانیم یک  دوربین مداربسته خوب راه اندازی کنیم در ابتدا نیاز به این داریم که  یک منبع تغذیه دوربین مدار بسته مناسب انتخاب کنیم .

منبع تغذیه دوربین مدار بسته


چگونه یک منبع تغذیه دوربین مدار بسته مناسب شناسایی می شود ؟
ولتاژ دوربین های مداربسته به طور  معمول ۱۲ ولت است . و همان طور که می دانید ولتاژ برق شهر هم که ۲۲۰ ولت است پس در اینجا شما احتیاج به یک مبدل دارید که بتواند ولتاژ را تبدیل کند به همان ولتاژ معمول .تعداد آداپتورها معمولا بر اساس تعداد دوربین های مدار بسته می باشد از تعداد دوربین های مدار بسته ی بیشتری استفاده کنید مجبورید تعداد آداپتور را نیز افزایش  دهید.گاهی از یک منبع تغذیه به صورت مشترک استفاده می شود مثلا شما سه دوربین مداربسته مختلف دارید  و هر کدام با برندهای مختص در این حالت شما از یک آداپتور ۱۲ ولت با ۲ آمپر استفاده می  کنید تا جریان برق به خوبی به سمت دوربین مدار بسته هدایت شود .یک نکته را هم در نظر داشته باشید میزان ولتاژ بستگی به طول مسیر سیم کشی هم دارد با افزایش هر ۱۰۰متر با افت ولتاژ مواجه هستیم بنابراین ۲ ولت افزایش جریان را در نظر داشته باشید.

دو راه حل متفاوت در نصب دوربین مداربسته :

استفاده از منبع تغذیه دوربین مدار بسته یا به صورت مشترک و یا به صورت مجزا ممکن است حال در این قسمت می پردازیم به مزایا و معایب راه حل های ارائه شده :

در ابتدا بررسی مزایای استفاده از منبع تغذیه مشترک :

در صورتی که منبع تغذیه خرابی داشته باشد به سرعت تشخیص داده می شود .

عمر بالاتر منبع تغذیه در این موارد دیده شده که عمر بیشتری دارد به علت همان تشخیص به موقع عیوب موجود در سیستم .
میزان جریان تعیین و مشخص شده هم  همان حالت ثابت و تعیین شده ی ۱۲ ولت است که این مورد هم باز از مزایای بسیار خوب است و بدین ترتیب در هنگام نصب از میزان این خطرات و صدمات کم خواهد شد. و به لحاظ هزینه ای هم بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

معایب استفاده از منبع تغذیه دوربین مدار بسته مشترک

در صورتیکه برای منبع تغذیه دوربین مدار بسته مشکلی پیش آید به طور کل مجور هستید که دوربین ها را از مدار خارج کنید تا نقص را دریابید.

با افزایش طول مسیر هم افزایش افت ولتاژ خواهید داشت .

مزایای منبع تغذیه دوربین مدار بسته مجزا:

در صورتی که مشکلی برای منبع تغذیه پیش آید فقط دوربین مشخص شده را از مدار خارج می کنید.
در این روش از افت ولتاژ کم خواهد شد تقریبا  می توان گفت که ۲۰ برابر کمتر می شود .

 معایب منبع تغذیه دوربین مدار بسته مجزا:

طول عمر اداپتورهای موجود در بازار به نسبت منابع تغذیه صنعتی بسیار کم است و بسته به تعداد دوربین ها احتمال خرابی بیشتر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.