دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته در کارخانه ها و واحد های صنعتی

نصب دوربین مدار بسته جهت نظارت و کنترل هر چه دقیق تر در کارخانجات و مراکز صنعتی یکی از بهترین پیشنهاد های امنیتی است. یکی از اساسی ترین نیاز های واحد های صنعتی و کارخانه ها تضمین امنیت و نظارت مناسب بر این مکان ها می باشد. کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکان ها و یا لزوماً کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبار ها و نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل در استفاده صحیح از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی از دغدغه های اصلی صاحبان و مدیران مجموعه های صنعتی به شمار می رود.

یکی از مهم ترین موارد نصب دوربین مدار بسته در واحد های صنعتی و کارخانجات تولیدی و مونتاژ, کاربرد دوربین مدار بسته جهت مشاهده ماشین آلات و کارکرد مناسب کارکنان در ساعات مختلف شبانه روز است. به همین منظور می بایست دوربین مدار بسته را در زاویه دید مناسب و به تعداد کافی جهت پوشش کامل ماشین آلات و پرسنل نصب کرد.

دیگر مسئله مهم که برای حل آن نصب دوربین مدار بسته به عنوان راهکاری بسیار موثر توصیه می شود کنترل درب ورودی و خروجی کارخانه ها و همین طور سوله ها است. نظارت هرچه دقیق تر بر ورود و خروج کالا و افراد در این مراکز و ثبت ساعت کار کارکنان این گونه واحد ها به علت بالا بودن آمار کارکنان در چند شیفت مختلف از اهیت ویژه ای برخوردار است و لازم است که ۲۴ ساعته و با نهایت دقت مورد بررسی قرار بگیرد و چه سیستمی مطمئن تر از دوربین مدار بسته برای این کار می توان یافت.

در واحد های صنعتی تعبیه دوربین مدار بسته برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مواد اولیه و خام در انبار ها به شدت توصیه می شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.