دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

دوربین مدار بسته

شرکت نظارت گستر ایمن ارائه دهنده بهترین های دوربین مدار بسته و پشتیبانی فروش دوربین مداربسته و تمامی خدمات در زیمنه نصب دوربین مدار بسته در ایران

امنیت دوربین های مداربسته تلویزیونی و قابلیت ثبت این دوربین ها

دوربین مدار بسته سیستم مداری است که شامل دوربین، صفحات نمایشی، دستگاه های ثبت می شود. هدف این دوربین ها حفظ امنیت و پیگیری جرایم در صورت وقوع است. شاید این دوربین مدار بسته را در مغازه ها، بانکها، موسسات اداری دیده باشید.

موارد و مکان کاربرد دوربین مدار بسته

با جهانی شدن این محصولات ، آمار استفاده از آنها افزایش یافته و حالا در تجارت های کوچک و حتی خانه ها نیز دید می شوند. دوربین مدار بسته را می توانید در شهرهای بزرگ، بزرگراه های اصلی و در نقاط حساس برای ثبت وقایع ببینید. در خیابان ها، جاده ها برای قوانین رانندگی استفاده می شوند و بررسی رفتار شهروندان طبق الگوهای ترافیکی به سرویس های اورژانس اجازه می دهد سریعا به وقوع حوادث واکنش نشان داده و با انتخاب راه مناسب از جان شهروندان خود نیز حفاظت کنند. از این دوربین مدار بسته حتی در هتل ها، استادیوم ها و مراکز استفاده می کنند و در برخی موارد برای حریم های خصوصی البته با مجوز امنیتی همچنین رویدادهای ورزشی که موارد وقوع آنها به مراتب بالاست استفاده می شوند.

فرودگاه ها و خطوط ریلی، راه آهن شهری و حومه از این دوربین مدار بسته به هدف غلبه بر تروریسم بهره می گیرند. آژانس های حقوقی بین المللی  با استفاده از این دوربین ها به شکل حرفه ای بر محیط های پر ازدحام و مراکز امنیتی نظارت دارند.

این دوربین ها با قابیلت بالای اختفاء، هر گونه رفتار مجرمانه را برای حفظ امنیت ثبت می کنند. قابلیت ثبت تصاویر یک مورد غیرقابل انکار و بهترین مدرک برای به دام انداختن مجرمان بسیاری از حوادث می باشد. این دوربین های مدار بسته دیجیتالی، سیستم های ثبتی هستند که برای ذخیره اطلاعات و حفظ اطلاعات در حافظه به شکل اتوماتیک به روز رسانی می شوند.

دوربین مدار بسته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.